  • Data: 2017-08-31 16:25:11
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:eee46b7c-e5c9-4987-93ce-dc7045451be9@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 13:20:51 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >A pod uwagę nie bierzesz że może dłużnik/właściciel ciągnika w
    >terminie sprzeciwu nie zgłosili itp.?

    Biorac pod uwage medialne doniesienia, ze ponoc wlasiciel widzial jak
    ten ciagnik zabierano, mowil asesorowi, ze to jego, a asesora to nie
    przekonalo, to nie - nie biore.
    Ale moze i wlasiciciel d*, nie widzial co dalej zrobic, nie dowiedzial
    sie, ze musi pismo do sadu zlozyc.
    Albo zawalu dostal i tydzien nie mogl ze szpitala wyjsc.

    Skoro jednak asesora wyp*, to mysle, ze nie mogl sie zaslonic brakiem
    sprzeciwu.

    J.