    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik z Mławy cd.
    Date: Thu, 31 Aug 2017 14:53:39 +0200

    W dniu 31.08.2017 o 12:47, Liwiusz pisze:

    > Podatki to też złodziejstwo wg tej teorii, a muszą istnieć.

    I w jaki sposób usprawiedliwia to kradzież komorniczą?

    > Nie pisałem, że nic nikomu się nie dzieje.

    Czyli jednak stawiasz prawa postronnych osób niżej niż wierzyciela i
    komornika? Skoro w wyniku działań komornika komuś się jednak krzywda
    dzieję, to co dziwnego widzisz w pomyśle, że za uczynioną krzywdę należy
    się odszkodowanie?

    > Widzisz tu jakiegoś komornika?

    No to skoro nie pyszczą to w czym problem?

    > Teoretycznie musi.

    No więc jest to złe, bo to kradzież w majestacie prawa. To już mafia
    jest lepsza, bo przynajmniej nie robią tego w majestacie prawa.

    > Bo chcesz, aby komornik nie mógł niczego zająć, jeśli istnieje choćby
    > cień szansy, że coś nie należy do dłużnika.

    > Blokuje - pisałem już 5 razy o powództwie przeciwegzekucyjnym. Męczy
    > mnie twoje niepojmowanie zagadnienia...

    Pisałeś, że wszystkie zablokuje. Skoro blokuje tak samo, to znaczy że
    albo żadne egzekucje nie są skuteczne, albo że kłamiesz. Skoro nie ma
    różnicy, to twój argument jest z D4 wzięty.

    A że dyskusja cię meczy to rozumiem. W kółko powtarzasz, że kradzież
    jest dozwolona, bo jakby nie kraść, to wierzyciel byłby w czarnej dupie.

    Shrek