  • Data: 2017-08-31 14:41:44
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-31 o 14:32, Kris pisze:

    > Co wg Ciebie się da zweryfikować w trakcie zajęcia? Właściciela
    > samochodu? Swego czasu ponad rok jeździłem autem które kupiłem ale
    > nie chciało mi się w wydziale komunikacji przerejestrować i w
    > dowodzie rejestracyjnym były dane poprzedniego właściciela.

    A widzisz różnicę między zajęciem samochodu, który masz w garażu, a
    samochodu, który stoi w pobliżu twojej posesji (nie mając dowodu, ze
    niem jeździsz ect). Zauważ, że czasami, jeśli przeciwnik jest większy,
    nie zajmuje się ruchomości - przykład, słyszałeś o zajęciu wyposażenia
    pokoju hotelowego, tylko dlatego, że dłużnik przebywał w nim?

    --
    http://kaczus.ppa.pl