    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Date: Wed, 27 Jan 2010 10:00:38 +0100

    > Wzorowo. Toz dzieki temu wlasnie "polskiemu" pracodawcy w europie
    nastapila
    > najwiesza migracja wszechczasow z Polski na zachod... za chlebem!

    gowno prawda. Tam latwiej prowadzic DG i brakuje pracownikow. Wywindowalo to
    wynagrodzenia. U nas wielkie bezrobocie i niskie pensje.

    Co bylo 2 lata temu przed kryzysem?? Co mowili? Ze co sie dzieje z
    pensjami??

    Nagly wzrost spowodowany brakiem sily roboczej na rynku !

    Doprowadzmy do takiej sytuacji. Bezrobocie wynosi 12,5% nie dlatego, ze
    pracownikom sie nie chce pracowac. Dlatego, ze nie ma miejsca pracy.

    A czmu ich nie ma ?? Bo sie nie oplaca ich tworzyc.

    > Ty to bierzesz jako zasluge a ja to postrzegam jako porazke panstwa
    > polskiego. Polak juest dzis uwazany (ty tez) za taniego prcaonika o
    niskich
    > kwalifikacjach i takowych oczekiwaniach.
    > To jest zasluga "polskiego" rzadu ktory raczj dla polakow niewiele robi,
    ajk
    > juz ci napisalem slowa Tuska "aby nam sie zylo lepiej" tylko kogo mial na
    > mysli mowiac "nam"?

    no wiec niech sie wezmie i cos dla polakow zrobi.

    Przykladowo:

    - zreformuje wydatki Panstwa
    - obnizy oplaty na ZUS
    - uprosci system podatkowy, prawny, rentowy, emerytalny

    Po ch.j nam tyle urzednikow? Po co takie wydatki ? Zwolnic polowe.

    Sadze, ze ustaw jak liczyc podatki w firmie bedzie z 1000 stron. Po co to
    wszystko?

    Masz zysk placisz podatek. Nie masz zysku nie placisz. A tu miliony
    ograniczen.

    VAT z zasady byl; podatkiem konsumenta. To czemu nie mozna go odliczac od
    samochodow? Paliwa? Bo jak kupuje auto to jest bogaty to niech zaplaci
    podatek??? Tak mozna kazdemu powiedziec. Masz wiecej jak 10 tys na lokacie
    to Panstwo zabiera polowe z wszystkiego co ponad. Bo bogaty to ma to mozna
    mu zabrac.

    Icek