  • Data: 2010-01-25 10:38:02
    Temat: Re: Kombinujcie... by zylo sie lepiej
    Od: "Gizayer" <G...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >poza tym pensja 5700zl to raczej wyjatki, ok 65% pracownikow dostaje
    >wynagrodzenie brutto ponizej 1800zl.

    Mam znajomych którzy zarabiaja 10 tys netto jak i tych którzy 1,5 tys zl
    netto
    I stwierdzam ze to sa po prostu inni ludzie.
    Abys zarabial 10K musisz sie wykazac nie byle czym na co te 65%
    spoleczenstwa po prostu nie stac.
    Sa zbyt leniwi. Znajda prace za 1.5-2 K i im to wystarczy.
    Chcieli by wiecej, ale to juz za duzo roboty, same szukanie to juz za duzo.

    Jesli zarabiasz 1.5K i nie zgadzasz sie ze mna, twierdzisz ze nie jestes
    leniwy a to wszystko tylko przez
    niskie zarobki w Polsce to MAM CIE!!!
    Juz stawiasz sobie bariere której nie potrafisz pokonac.
    65% innych tak jak i ty, siedzicie w tym samym gównie.

    Mam znajoma która grajac w gre planszowa rzuca kostkami, sumuje liczbe oczek
    z numerem pola
    i kladzie pionek na pole wg wyniku. (taka gra z numerowanymi polami)
    A dlaczego ja ide na latwizne i przesuwam pionek liczac 1,2,3,4,5,6,7
    Mamy po prostu inne umysly. Ona ma 5K miesiecznie a mój poziom to 1.5K.
    Tak, tez zaliczam sie do tych 1.5K i wiem jak to jest.
    Mi sie po prostu nie chce.
    Ok, teraz sie przyznam, nie mam matury i tak naprawde mam 5K i rosnie ale
    sam bym tego nie zrobil bo mi sie nie chce.
    Po prostu kumpel który ma duzo wieksze ambicje wykorzystal moje umiejetnosci
    z hobby.
    Mialem szczescie bo wyrwal mnie z tych 1.5K

    Pozdrawiam
    G.