  • Data: 2007-06-28 08:41:51
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ulong wrote:

    > Hohoho ;))
    > To moze zacytuj gdzie cos zle napisalem i musiales mnie pouczyc, ze
    > "Przejechanie na czerwonym to dokładnie to samo, co wymuszenie
    > pierwszeństwa."

    "1. A jak gosc bedzie jechal na czerwonym, tyle ze z prawej, a ten mu
    nie ustapi, to tez wymusi pierszenstwo? Jeden wymusil, drugi przekroczyl
    predkosc, przynajmniej tak mozna wnioskowac z jego wypowiedzi."

    [ciach]

    > Jejku :) Znowu powtarzasz... Postawmy sie w pozycji tego motocyklisty,
    > ty mowisz, ze motocyklista moze jechac pijany, mordowac bo przeciez KTOS
    > WYMUSIL NA NIM PIERSZENSTWO !

    No beton...

    Naucz się czytać, a jak masz problemy z trudniejszymi słowami i bardziej
    złożonymi zdaniami - poproś kogoś starszego, żeby ci wytłumaczył.

    W ramach samarytańskiej działalności dzisiaj ja to zrobię: to, czy kogoś
    zamordował, nie ma NAJMNIEJSZEGO znaczenia w tym przypadku - za
    zdarzenie odpowiadałby ten, co wymusił. Oczywiście morderca
    odpowiedziałby za morderstwo, ale to byłaby zupełnie odrębna sprawa .

    > Cos watpie, ze spotkanie wymuszajacego i pijanego zakonczylo sie wina
    > wymuszajacego.

    Możesz też sobie wątpić w kulistość Ziemi - nie mój problem...

    > To tak samo, przechodze poza przejsciem dla pieszych, potraci mnie
    > pijany, moja wina?

    Jeśli wtargniesz na jezdnię tuż przed pojazd - oczywiście.