  • Data: 2007-06-28 12:25:58
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego? Jechali sobie drogą osiedlową pomału.... Jak ktoś zna Zabrze to
    > na
    > Barbary... Gość się zatrzymał, ona za nim. A on wsteczny, bo coś mu się
    > uwidziało że będzie parkował w miniętej przed chwilą zatoczce.

    Podobną sytuację miał mój kolega z pracy. W Bytomiu. Jechałem z nim. Gość
    przez nami jechał 5km/h i zatrzymał się. My za nim. Ominąć się nie dało -
    ruch z naprzeciwka. Nagle gość włączył wsteczny i przydzwonił. Zniszczył
    koledze maskę, potłukł reflektory. Wyszliśmy z samochodów. Gość stwierdził "
    O kurczę, sorry, szkoda" i nagle jakby coś go opętało, oczka mu się
    zaświeciły i zapytał kolegi: "dlaczego we mnię walnąłeś" i dalej w tą nutę.
    W zaparte i na chama.
    Wezwaliśmy policję, obok dzieci grały w piłkę i chyba z 8 dzieciaków
    potwierdzało naszą wersję i policja pospisywała zeznani ai i dane
    dzieciarni, a gość dalej w zaparte. Sprawa ostatecznie trafiła do sądu,
    niestety nie wiem jak się skończyła bo już nie pracujemy razem....
    --
    Jackare