  • Data: 2007-06-28 20:00:01
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ulong wrote:
    > Heh :) Dziwne, inni zrozumieli, musisz byc wyjatkowy!

    Inni zrozumieli, że jesteś niereformowalnym, durnym trollem i ciebie
    olali... Teraz ja to też zrozumiałem -> *plonk*

    [ciach]

    > Tak? A mnie uczyli, mowiac prostym sposobem, ze jesli bierzesz udzial w
    > wypadku po pijaku to cala wina spada na ciebie ;) /zebys sie nie
    > czepial, to jest przesadzone, o TAK! ;)/

    To "uczył" cię taki sam ignorant, jak ty.

    > No ale mielismy brac jako przyklad, ze jest mozliwosc, to po co biegly?

    Procedura.

    > Zapewne... Przeciez pijak i trzezwy to jedno i to samo.

    Praw obywatelskich nie jest pozbawiony. Nie ma też osobnego kodeksu
    karnego ani prawa o ruchu drogowym przeznaczonego dla nietrzeźwych.
    Wszyscy podlegają takim samym przepisom i mają takie same prawa.