  • Data: 2007-06-28 22:45:40
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Praw obywatelskich nie jest pozbawiony. Nie ma też osobnego kodeksu
    > karnego ani prawa o ruchu drogowym przeznaczonego dla nietrzeźwych.
    > Wszyscy podlegają takim samym przepisom i mają takie same prawa.
    Zmieniasz temat, co z tego, ze sa rozne, mialo byc o tym kto jest winny,
    a nie o kodeksach karnych i prawach ruchu. Oczywiscie, ze wszyscy
    podlegaja tym samym przepisom, jedni wiecej punktow "lamia", inni
    mniej/inne.

    Widze, ze nie ma sensu kontynuowac rozmowy, "durny, niereformowalny,
    *plonk*, troll, rotfl, ignorant"... Wiecej nie chce mi sie szukac.
    Najpierw trzeba miec troche kultury osobistej, potem mozemy porozmawiac.
    Tylko nie na boisku, prosze.