  • Data: 2007-06-28 05:34:33
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > Może przeczytaj, co sam napisałeś, bo najwyraźniej sam nie wiesz, co
    > piszesz.
    >
    > A pisałeś o "nie ustępowaniu" osobie z prawej mającej czerwone światło.

    Hohoho ;))
    To moze zacytuj gdzie cos zle napisalem i musiales mnie pouczyc, ze
    "Przejechanie na czerwonym to dokładnie to samo, co wymuszenie
    pierwszeństwa."

> [...]
    > znaczenia, czy ktoś przekroczył dozwoloną prędkość, czy jedzie
    > kradzionym pojazdem, czy zamordował właśnie własną babcię, czy popełnił
    > jakieś inne wykroczenie czy przestępstwo - wymuszenie pierwszeństwa to
    > wymuszenie pierwszeństwa. I choćby był pijany, nie miał prawka i
    > poruszał się kradzionym pojazdem, w przypadku "bum" wina byłaby
    > CAŁKOWICIE po stronie tego wymuszającego.
    >
    > Kompletną głupotą jest twoja argumentacja "on _chyba_ złamał przepisy,
    > więc i mi też wolno" (zwłaszcza że to "chyba" wynika wyłącznie z czysto
    > subiektywnego i z reguły błędnego wrażenia).

    Jejku :) Znowu powtarzasz... Postawmy sie w pozycji tego motocyklisty,
    ty mowisz, ze motocyklista moze jechac pijany, mordowac bo przeciez KTOS
    WYMUSIL NA NIM PIERSZENSTWO !
    Cos watpie, ze spotkanie wymuszajacego i pijanego zakonczylo sie wina
    wymuszajacego.
    To tak samo, przechodze poza przejsciem dla pieszych, potraci mnie
    pijany, moja wina?