eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja z motocyklista › Re: Kolizja z motocyklista
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!c77g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja z motocyklista
    Date: Wed, 27 Jun 2007 05:42:36 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@c...googlegroups.com>
    References: <468170fe$0$23385$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <f5rtut$ufi$1@node1.news.atman.pl> <f5rus7$jqu$2@news2.ipartners.pl>
    <f5s3du$r8l$1@atlantis.news.tpi.pl> <f5t8n1$l9p$2@pippin.nask.net.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <f5tf14$ol9$1@pippin.nask.net.pl>
    <1...@q...googlegroups.com>
    <f5th9d$pq8$1@pippin.nask.net.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <X...@1...0.0.1> <f5tk0e$j5m$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.96.2.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    X-Trace: posting.google.com 1182948158 31190 127.0.0.1 (27 Jun 2007 12:42:38 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jun 2007 12:42:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f5tk0e$j5m$1@news.onet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.2; pl; rv:1.8.1.4)
    Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c77g2000hse.googlegroups.com; posting-host=217.96.2.10;
    posting-account=9xypuA0AAAA5T-kdRK1WquCG1znHEd9_
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:469757
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Cze, 14:08, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    .
    > Oczywiscie dotyczy to hamowania z zablokowanymi kolami - bowiem tarcie
    > tarczy o klocek hamulcowy nie zalezy juz od masy pojazdu i w tym wypadku
    > rzeczywiscie duzy hamuje wolniej.

    mialem sie juz nie odzywac, ale... LITOSCI!!!
    tarcie tarczy o klocek hamulcowy nie ma znaczenia, bo w kazdym
    "normalnym" pojezdzie jest to skonstruowane tak, aby dalo sie hamowac
    z maksymalna sila (a nawet zablokowac kola - pomijajac ABSy...) przy
    pelnym obciazeniu pojazdu...
    pozostaje tarcie opona/jezdnia - do czego oczywiscie stosuje sie Twoj
    poprzedni opis...i masa pojazdu nie ma wplywu na droge hamowania...

    WS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1