  • Data: 2004-03-28 13:28:18
    Temat: Re: Kolizja i kradzież dokumentów
    Od: M...@o...pl (KaMil) szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Stradowski <p...@p...pl> napisał:

    >miałem kolizję z winy innego uczestnika ruchu potwierdzoną notatką policyjną.
    [..]
    >telefonicznych z przedstawicielami ubezpieczyciela sprawcy kolizji
    >usłyszałem, że będę musiał:
    >-okazać prawo jazdy i dowód rejestracyjny
    >-oddać notatkę urzędową z kolizji
    >-okazać oryginał swojej polisy OC
    >-podać numer swojej polisy AC oraz kwotę ubezpiecznia - to już nie wiem
    >dlaczego i po co
    Ktos cie postraszyl lub chce uzyskac twoje dane. Nie daj sie nabrac.
    Podajesz im jedynie dane niezbedne do wyplaty ci odszkodowania. Twoje
    prawo jazdy, OC i AC ich nie powinny interesowac (twoj pojazd mogl
    zostac przez sprawce uszkodzony na parkingu), a po notatke sami
    wystepuja do Policji w celu potwierdzenia winy swego klienta.