eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Date: Tue, 7 Jan 2020 14:29:51 +0100

    dyskusyjnych:q...@4...ne
    t...
    >Właśnie się okazało, że donos na Grodzkiego kosztował 5 000 zł.
    >Wiadomo
    >zatem skąd piSSowskie szczujnie czerpały swe rewelacje.

    >"Pan Tadeusz Staszczyk, pacjent szpitala w Szczecinie Zdunowie, miał
    >otrzymać propozycję otrzymania pięciu tysięcy złotych w zamian za
    >fałszywe
    >oskarżenie marszałka Tomasza Grodzkiego o korupcję - donosi Radio
    >ZET.
    >Sprawa ma trafić do ABW.
    >Reporter Radia ZET Miłosz Gocłowski ustalił, że kilka dni temu
    >nieznany
> [...]
    71960,radio-zet-pieniadze-za-oczernienie-grodzkiego-
    daje-panu-piec.html#a=362&c=159&s=BoxNewsLink

    Prawde mowiac, jest to jeszcze mniej prawdopodobne, niz te zarzuty.
    Zarzucajacy podali swoje dane, i sie teoretycznie narazili na
    odpowiedzialnosc cywilna i karna.

    A tu sie nikt nie narazil :-)

    Jakos tak pierwszy donos zlozyla etatowa dzialaczka PiS, a w/w
    Staszczyk to gdzie dziala ?

    Zreszta co za problem pojsc do jakiegos emeryta, przedstawic sie, ze
    ze szpitala, dac mu 5 tys, albo tylko zaproponowac, i liczyc na
    uczciwosc :-)

    J.