eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
  • Data: 2020-01-07 14:26:12
    Temat: Re: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie się okazało, że donos na Grodzkiego kosztował 5 000 zł. Wiadomo
    zatem skąd piSSowskie szczujnie czerpały swe rewelacje.

    "Pan Tadeusz Staszczyk, pacjent szpitala w Szczecinie Zdunowie, miał
    otrzymać propozycję otrzymania pięciu tysięcy złotych w zamian za fałszywe
    oskarżenie marszałka Tomasza Grodzkiego o korupcję - donosi Radio ZET.
    Sprawa ma trafić do ABW.
    Reporter Radia ZET Miłosz Gocłowski ustalił, że kilka dni temu nieznany
    mężczyzna przyszedł do domu Staszczyka, przedstawił się jako pracownik
    szpitala i miał zaproponować mu pięć tysięcy złotych za oczernienie
    Grodzkiego.

    Powiedział mi "proszę mi napisać takie pisemko, że doktor Grodzki
    powiedział, że przyjmie na operację i do szpitala jeśli mu zapłacę
    pieniądze". Wyciąga portfel i mówi: "Tu mam pięć tysięcy i panu daję, jeśli
    tylko pan napisze i podpisze". Tak się zdenerwowałem. Powiedziałem "Niech
    pan stąd wychrzania i to szybko
    - relacjonuje Staszczyk."

    1960,radio-zet-pieniadze-za-oczernienie-grodzkiego-d
    aje-panu-piec.html#a=362&c=159&s=BoxNewsLink

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl