    From: sco <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Date: Tue, 21 Jun 2011 02:09:29 +0200
    <itf37k$njg$1@news.onet.pl> <9dxbyngqne3s$.dlg@kapselek.net>
    <itf3pk$pqa$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106171306240.3636@quad>
    <itfgbo$ev9$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106171534370.616@quad>
    <4dfb9912$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <itg881$5qo$1@news.onet.pl>
    <ithci8$kku$1@news.onet.pl> <ithee8$pua$1@news.onet.pl>
    <ithjq1$9u3$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1106181730060.2304@quad>
    <itirne$cab$1@news.onet.pl> <4dfcf53e$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itkqis$mhb$1@news.onet.pl> <4dfe01c2$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
    <itlgr1$7d3$1@news.onet.pl> <4dfe56dc$0$2461$65785112@news.neostrada.pl>
    <itlm00$qp5$1@news.onet.pl> <4dfe68bc$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <itlqd3$c3q$2@news.onet.pl> <itochc$elv$1@news.onet.pl>

    W dniu 2011-06-20 23:01, Krystian Zaczyk pisze:

    > A we Wrocławiu zdarzają się w miejscach o dużym natężeniu podczas
    > awarii sygnalizacji. Można wtedy zobaczyć, jak wygląda w praktyce naturalna
    > jazda wyzwolonych z okowów znaków kierowców. ;-)
    >
    > Krystian

    Dlatemu zamiast wiekszych skrzyzowan musieli by postawic ronda. I to
    typowe ronda a nie tylko takie ze znaczkiem.

    Co do pokracznych rond:
    http://maps.google.pl/?ll=54.352092,18.648549&spn=0.
    000724,0.002411&t=h&z=19

    Manewr zawracania wjezdzajac z zachodu.
    Powiem tak, bez znakow nie ma szans, a i ze znakami codziennie ktos
    dostaje w bok albo w tylek.
    Zamieszanie, "2 pasy, 1, 3, znowu dwa", za krotki odcinek zeby sie
    zastanowic. Szczegolnie zabawne jest na ostatniej prostej. Pomijajac
    fakt ze mowie o zawracaniu, ale dajmy na to ze jadac prawym pasem chcesz
    zkrecic w lewo, a ktos zajmujacy lewy chce w prawo. Nie ma tej chwili
    zeby zerknac w lusterko bo jeszcze przed chwila - dopiero co -
    zauwazyles ze trzeba zjechac i zajac odpowiedni pas.

    Na tym rondzie mozna wsyzsktie mozliwe stluczki przerobic ;)
    Wiec puki co o braku znakow i sygnalizacji mozemy sobie pomazyc, a jak
    by ktos wpadl na pomysl zmiany tego to niech najpierw pomysli jak zrobic
    dobre ronda.