  • Data: 2011-06-23 12:17:14
    Temat: Re: [OT]Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.06.2011 12:26), Gotfryd Smolik news wrote:

    > No dobra, to była złośliwa wersja: "grupowicz otrzymuje odpowiedzi
    > TYLKO na te pytania które zadał".
    > Poważny problem sprawia traktowanie roweru jako trwałego elementu
    > krajobrazu ;) (znaczy: nieruchomego), i Twoje zdziwienie jest
    > skutkiem takiego właśnie założenia: że wystarczy zauważyć gdzie
    > rowerzysta *jest*, aby było bezpiecznie.

    Moje zdziwienie jest skutkiem założenia, że lepiej wiedzieć że na
    kolizyjnym mamy rowerzystę niż nie wiedzieć :).

    Jeżeli widzę przed sobą kamizelkę, to wiem że tam jest albo rowerzysta
    albo pieszy, więc automatycznie włączam "szczególną ostrożność".

    Prędzej czy później zauważę go w światłach i bez kamizelki, ale może już
    być za późno żeby szczególna ostrożność zadziałała.

    Moje zdziwienie jest także skutkiem tego, że nie rozumiem co ma
    kamizelka do traktowania rowerzysty jako nieruchomego punktu krajobrazu.

    p. m.