  • Data: 2011-06-23 10:26:18
    Temat: Re: [OT]Re: Kodeks drogowy, rowerzysta.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jun 2011, mvoicem wrote:

    > Jeżdżenie w kamizelce (odblaskowej jak sądzę) niesie jakieś zagrożenie?

    Tak.
    Oprócz iluś tam składowych zmniejszających zagrożenia.
    Inne zagrożenia, dla uściślenia - stwierdzenie obecności rowerzysty,
    bo tu zgoda.

    > Czy pogubiłem się w twoich wywodach?

    Nie!
    :)

    .
    .
    .

    No dobra, to była złośliwa wersja: "grupowicz otrzymuje odpowiedzi
    TYLKO na te pytania które zadał".
    Poważny problem sprawia traktowanie roweru jako trwałego elementu
    krajobrazu ;) (znaczy: nieruchomego), i Twoje zdziwienie jest
    skutkiem takiego właśnie założenia: że wystarczy zauważyć gdzie
    rowerzysta *jest*, aby było bezpiecznie.
    Wersja rozszerzona: jakie manewry przyczyniają się do większości
    wypadków, co wtedy jest konieczne i obowiazkowe, a co wtedy widać
    mimo dochowania obowiązku?

    Hint: maskowanie.
    Doskonale widoczny tułów, a raczej kamizelka na tym tułowiu.
    I ręka. Ta już niekoniecznie (widoczna, a raczej: "zauważalna").

    pzdr, Gotfryd