    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Date: Tue, 21 May 2013 16:02:26 +0200

    W dniu 2013-05-19 12:26, LeoTar pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nic na siłę, bez przemocy.

    I to tak najczęściej się odbywa.;-)

    > Rozwiązaniem problemu jest wyjaśnienie DLACZEGO kobiety w taki sposób
    > postepują i UŚWIADOMIENIE im tego.

    Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
    próbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się zabicie w
    kobiecie - kobiecości?

    > I skończyło się chyba tylko na wielkim hałasie...

    W Polsce na baardzo wielkim. Natomiast w Belgii skończyło się na jednym
    przesłuchaniu na policji. A u nas świętoszki sądzące że prostytutkę
    zamawia się do pokoju hotelowego na partyjkę szachów o mało medialnie
    nie zlinczowali.