  • Data: 2013-06-02 06:34:07
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 21, 4:02 pm, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    > Czego, tego żeby przestały być kobietami, żeby na przestały choć
    > próbować czuć się atrakcyjnymi? Naprawdę marzy Ci się  zabicie w
    > kobiecie - kobiecości?

    To i na odwrót:
    taka NIELUDZKA walka z GWAŁTAMI to sprawienie żeby mężczyźni
    zachowywali się JAK BABY?
    Albo w najlepszym razie NUDZIARZE?

    Przecież FACET MA MIEĆ JAJA!
    a nie rozpoczynać długie nudne prawnicze PERTRAKTACJE z kobietą za
    każdym razem kiedy pragnie ją przelecieć!

    To jakiś ABSURD który w oczywisty sposób ma nas ODCZŁOWIECZYĆ!

    PS. Tylko BŁAGAM! Pewnie zaczniecie wnet przytaczać PRZEJASKRAWIONE
    przykłady jako kontr "argumenty"...
    Tak, tak, wiem, pomylślicie zaraz o gwałcących kibolach, chuliganerii,
    bandytach, gangach ulicznych, żołdakach napadających na wioski i
    innych zboczeńcach...

    Otóż NIE! Tylko mówimy tutaj o DŻENTELMENACH których niewdzięczne baby
    próbują teraz inkriminować!
    Jasne?