  • Data: 2013-06-02 05:56:01
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 18, 8:13 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
    > witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
    > publiczny i budzi pożądanie.

    Tylko, że problem powstaje kiedy wstąpisz do tego sklepu z biżuterią,
    kupujesz te złote klejnoty, zapłacisz, zabierasz kupione klejnoty,
    chcesz wrócić do samochodu i do domu a tu STOP! Jubiler cię zatrzymuje
    i mówi: "ROZMYŚLIŁEM SIĘ, albo zapłacisz WIĘCEJ albo ODDAWAJ"

    I co wtedy?

    Ponieważ LeoTar chyba ma na mysli podobną właśnie sytuację - kobieta
    PODEJMUJE DECYZJĘ, że się GODZI na seks, a potem W TRAKCIE jej
    konsumowania ZMIENIA ZDANIE.

    I jezeli nawet facet powie "ok, szanuję to, że już nie chcesz więc nie
    to nie" to ona i tak POSĄDZI GO O GWAŁT (ma taką możliwość prawną) w
    stosunku do tego co się JUŻ zdarzyło!

    Pomijajac juz fakt, ze to w ogole sprawa bardzo delikatna, i latwo
    mozna wykazac naukowo, ze mezczyzna ktory przerywa stosunek plciowy
    tuz przed orgazmem moze sie nabawic NERWICY SEKSUALNEJ.

    Tak wiec "cos jest na rzeczy", kobiety chyba chca ZBYT wielkiej
    "ochrony" swoich "WIDZI MI SIE" i unikania ODPOWIEDZIALNOSCI za swoje
    czyny, decyzje, deklaracje slowne ktore wypowiadaja itp.