eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić? › Re: Klient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić?
  • Data: 2009-07-08 00:07:17
    Temat: Re: Klient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-07-07, Philip <g...@g...com> wrote:
    > W jaki sposób możemy odzyskać nasze pieniądze?
    > Wysłać fakturę pocztą?

    Tak, wszystko za potwierdzeniem odbioru.

    > Pójść do prawnika, aby wysłał stosowne pismo z pieczątką z kancelarii
    > prawnej? Wysłać takiego straszaka? później ponownie i oddać na dwa
    > lata sprawę do sądu?

    Jak nie zapłacą, to wezwać raz jeszcze pisemnie za PO do zapłaty,
    ustalić termin, a jak nie pomoże to do sadu.
    Jestescie w stanie udowodnić jakoś tresć samej umowy?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1