eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić? › Re: Klient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić?
  • Data: 2009-07-08 08:11:27
    Temat: Re: Klient nie chce zapłacić za skończone dzieło. Co robić?
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Philip pisze:
    > Na każdej umowie, którą zawieramy mamy dopisek, że do momentu
    > uiszczenia 100% wartości produktu pozostaje on naszą własnością.

    W jakim celu? Za wykonaną usługę wolisz otrzymywać pieniądze czy
    demontować wykonane dzieła jeśli klient powie, że to nie jego własność i
    masz ją sobie zabierać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1