    From: "pablio" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy fakt jest udowodniony?
    Date: Sat, 3 Apr 2004 21:33:17 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@polaris.gda.pl

    udowodnienie następuje przez eliminację wszystkich hipotez mogących poddwać
    w watpliwość okoliczność którą chcemy udowodnić
    musi to nastąpić w stopniu wykluczającym inne możliwości

    ale w twoim przypadku mówisz o sądzie pracy
    z doświadczenia wiem że sędzia nie przejmie się jeżeli fakty wskazywane
    przez strony w wystapieniach pismmach procesowych itd będą sprzeczne
    (inaczej - ktoś kłamie)
    Sąd ocenia wiarygodność i moc dowodów według własnego przekonania, na
    podstawie wszechstronnego rozważenia zebranego materiału art. 233 kpc

    i na tej podstawie wydaje wyrok

    inaczej

    moim zdaniem jeśli ktoś nawet kłąmie jak pies w sądzie cywilnym (pracy)
    nikomu nie będzie się chciało kablować do prokuratury

    http://www.gazeta.pl/usenet/