  • Data: 2005-07-26 14:13:17
    Temat: Re: Kasacja wyroku - kolizja drogowa
    Od: "IYIS" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sierpniu zeszłego roku jadąc drogą główną o ruchu dwukierunkowym
    włączyłem
    > prawy kierunkowskaz sygnalizując zamiar skrętu w prawo do posesji.
    Ponieważ
    > wjazd do posesji był pod kątem prostym, przed skrętem lekko odbiłem
    > kierownicą w lewo w celu swobodnego wykonania manewru. Podczas
    rozpoczynania
    > manewru skrętu zostałem uderzony w prawy przód kierowanego przeze mnie
    > samochodu przez wyprzedzający mnie z prawej strony samochód.

    Byłbyś współwinny gdybyś jechał TIRem.
    Tylko pojazdom , których promień skrętu uniemożliwiłby
    skręt w prawo z prawej krawędzi jezdni wolno by było zrobić to co opisałeś.
    Jeśli jechałeś samochodem osobowym , to powiedziałbym że jesteś
    w 100% winny .
    Wytłumacz mi proszę jak można "lekko odbić w lewo"
    na tyle że zmieści się obok Ciebie drugi samochód??
    IYIS