  • Data: 2023-04-08 19:13:01
    Temat: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na podstawie mojego doświadczenia sadzę, że dyspozytor CPR by zadzwonił
    > do Dyżurnego i poprosił o zwrócenie uwagi patrolowi, że "przegina". Z
    > faktu, że nikt o tym nie wspomina wnoszę, ze nic takiego nie miało
    > miejsca. Ale mogę się mylić, bo może on miał inny pomysł na życie.

    Dobra - roboczo przyjmujemy, że nie wiemy czy to był _ten_dyspozytor.

    > Tego jestem absolutnie pewien. Pytanie, kto za zdarzenie większą winę
    > ponosi. To w końcu nie Policja poleciała do prasy napiętnując
    > nieodpowiedzialnego kierowcę karetki jeżdżącego pieszym po palcach, a
    > kierowca karetki twierdząc niemerytorycznie, że policjant był arogancki
    > - bo wiadomo, ze ocenienie tego bedzie trudne.

    I może i miałbyś trochę racji, gdyby nie to że niedorzeczniczka policji
    powółuje się na jakieś szczególnie drastyczne wykroczenie kierownika
    karetki, które się nagrało ale filmu nie ma. I wracamy do prawa nr 1 o
    policji - jeśli coś się miało nagrać i tego nie ma to znaczy że
    policjant kłamie. Koniec dowodu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!