  • Data: 2004-10-05 18:52:11
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm wydawalo mi sie ze nie jestes tu nowy i wiesz co to za truchło...a
    moze
    > nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki,

    Pora chyba bys wurzucil 90 % tej grupy z KF'a i przeczytal co o Tobie
    mowia
    kiedy pada watek zwiazany z kanarami :-)

    tylko w nowym
    > przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a

    wydaje mi sie ze tylko tobie wyszedlem, zreszta nie ma sie co dziwic tylko
    kanar moze
    moze byc tak glupi by w ten sposob wkladac do KF'a

    > :-))
    > Nie masz co dyskutowac bo i tak jego lex dresiarum będzie "górą".

    na pewno nad takim cwelem jak Ty.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z