  • Data: 2004-10-05 21:02:34
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cju88v$3kj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wpisac
    >
    > I zapewne by zrobił, ale wówczas to odpowiednio więcej kosztuje.

    a dlaczego wiecej ? :) przeciez ja postepuje zgodnie z prawem i zadam tego
    by legitymowala mnie odpowiednio do tego przeznaczona komorka prawna a nie
    byle chloptas w dresie :)

    Dzisiaj bylem swiadkiem jak znowu podczas kontroli dziewczyna ktora
    wysiadala na przystanku (drzwi twarte ona normalnie przemieszcza sie po
    schodkach) byla prawie jedna noga na chodniku zostala wszarpnieta za rekaw
    do srodka przez jednego glosno spiewajacego osilka. Czy to jest uprawnienie
    na jakie pozwala sie kontrolerowi ? Nie dosc ze bylo to niezgodne z prawem
    to jeszcze wygladalo zenujaco bo jak wielki facet szarpie mala dziewczyne to
    wyglada to bynajmniej niesmacznie.
    Niech sie ciesza ze wpierdziel nie dostali bo bylo ich tylko 2 , a z
    przedzialem pelnym chlopakow z druzyny mozna by im spokojnie wmlucic (rugby
    :)
    na szczescie wyznajemy zasade ze byle gowna sie nie tyka bo mozna sie
    pobrudzic, jednak na zwrocona uwage nawet nie zareagowali choc smiac to sie
    nie smiali specjalnie :)

    --
    fi5h