  • Data: 2004-10-06 04:01:04
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 paź o godzinie 20:03, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > .....a moze nie rozpoznales? Toz to stary dobry troll i menel Rokicki, tylko
    > w nowym przebraniu dzieki ktoremu powylazil co poniektórym (w tym i mnie) z KF'a

    najwidoczniej Twój zasób wiedzy nt stosowania filtrów, RegEx`pów jest Ci
    zupełnie obcy, skoro nie potrafisz ich skonfigurować.
    Wystarczy tylko zerknąć do nagłówka .... ;))) i wybrać odpowiedni parametr
    do założenia filtru - trudne? - hahah zapewne trudniejsze niż sprawdzania
    biletów ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423