  • Data: 2004-10-05 21:06:33
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cju86t$eiv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > paranoja

    > No to bilet jest niewazny (pomimo tego, ze to paranoja).

    ale bilecik wypisala mi pani w ZKM :P i peselu nie wpisala :P

    Dzisiaj znowu mnie kontrolowali i pokazalem bilecik za WRZESIEN ktory nawet
    nie mial numeru wpisanego a mily pan kanarek na to "dziekuje" to ja mu mowie
    jako porzadny obywatel ze zle pokazalem z drugiej strony wsadzilem wazna
    naklejke na ten miesiac a on na to "spoko, wiem o co chodzi, dzieki"

    Moj kupel pokazuje legitymacje bo pracuje w ochronie i na nia jezdzi sobie
    :) wiec cos tu jest nie tak :)

    --
    fi5h