  • Data: 2004-10-06 09:35:41
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:

    > Jakbys ich uzyl pierwszy (co jest prawie pewne) to mogliby Cie nawet
    > obić bez zadnych konsekwencji dla nich...

    ja nie musze uzywac :) ale ciezko bez uzycia rak zatrzymac by mnie bylo
    hehehehe :P

    > Mógł wczesniej polecić kierowcy zeby nie otwierał danych drzwi.

    o tym samym pomyslalem, ale to byl tramwaj i tu raczej wiekszych postojow
    zrobic sie nie da, choc byly to pierwsze drzwi od motorniczego.

    > A to juz zalezy indywidualnie od przewoznika.
    > Najczesciej mozna (oczywiscie za odpowiednia oplata) ale za zgoda
    > kierujacego (wiadomo ze nie wcisniesz rowera do pojazdu w godzinach
    > szczytu).

    a jak odkrece koło to tez jest wtedy rower :) wtedy wioze jako zwykly bagaz
    :)
    Mi kiedys kazano opusicic tramwaj z rowerem, ale chyba dlatego ze w razie
    wypadku jest to dosc niebezpieczny przedmiot a niezabezpieczony moze komus
    zrobic kuku, z tym akurat to sie zgadzam bo nei powinno sie przewozic
    przedmiotow o sporych rozmiarach takich kotore moga wyrzadzic komus krzywde.

    A gdybym rower zapakowal w papier tak szczelnie :) to liczy sie jako rower ?
    :)

    --
    fi5h