  • Data: 2017-12-25 10:59:50
    Temat: Re: Kamienica Waltzow
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > miesięcy od wydania dekretu), a nieruchomości nie odzyskiwali pod byle
    > pretekstem.
    >
    > Obecnie, po uznaniu w indywidualnych przypadkach wydania decyzji w
    > sprawie dekretu Bieruta niezgodnie z prawem, grunt wraca do
    > właścicieli (spadkobierców), ale tylko wówczas, jeśli jest jeszcze we
    > własności gminy. Trudno też, aby w przeszłości gminy myślały o
    > "zasiadywaniu" nieruchomości, skoro nie było ku temu podstaw - wszak
    > były oficjalnymi właścicielami.

    > Nie ma nic złego w naprawianiu zaszłych krzywd. I tego, że komunizm to

    To ile się należy kapłaństwu słowiańskiego panteonu z procentem niekiedy
    już tysiąclecie składanym? ;-)

    Komunizm to _najświeższa_ "wielka krzywda" ale historia jest długa i
    szeroka. Przed komunizmem nie było (trwałego) raju na ziemi,
    po komunizmie tez nie będzie.

    Jest wiele zasad na pierwszy rzut oka słusznych które doprowadzono poza
    granicę słuszności a nawet absurdu. Spec-komisja sejmowa zajmuje się
    przypadkami "budzącymi małe wątpliwości"?

    --
    A. Filip