  • Data: 2017-12-26 23:10:16
    Temat: Re: Kamienica Waltzow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Dec 2017 19:32:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ustawa przewiduje procedurę. Po uznaniu śmierci właściciela należało
    > przeprowadzić stosowną procedurę.

    W 45 tez przewidywala ?

    > Moim zdaniem zdecydowanie gmina. To byłoby najsprawiedliwiej.

    ja tylko o tym, ze gdyby tak nie komuchy, a wlasciciel sie w 45 nie
    zjawil ... to komu ma lokator placic ?
    Po 30 latach nieplacenia nastepuje zasiedzenie ? :-)

    Wedle obecnych przepisow to chyba gmina by wziela budynek w zarzad i
    znow zasiedzenie po 30 latach - tylko tym razem przez gmine ?

    Jak gminie nikt nie powie, to moze sie dlugo dowiadywac, ze
    wlasciciela nie ma. Chociaz ... dzis by sie pewnie szybko okazalo, ze
    podatkow wlasciciel nie placi, albo deklaracji smieciowej i zaczeloby
    sie szukanie. Gdyby jednak akta splonely ... kto wie.
    Swoja droga - tyle Niemcy Warszawy spalili, a ksiegi wieczyste
    przetrwaly ?

    No i ... Niemcy Zydow zamkneli do getta, ale majatek tez im chyba
    zabrali. Nie przekazali tych kamienic gminie wraz z czynszami
    lokatorow ? Decyzje niemieckie uniewaznic najprosciej, ale musialby
    sie wlasciciel zglosic.

    Tymczasem przyszedl Bierut i zabral wszystko.

    J.