eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić klienta do odbioru sprzętuRe: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: KrzysiekPP <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Date: Fri, 6 Aug 2004 10:55:14 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <M...@n...task.gda.pl>
    References: <cevfkn$j2s$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ssegw-10.comarch.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1091782486 874 217.74.68.2 (6 Aug 2004 08:54:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Aug 2004 08:54:46 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-Face: +<tkxI>x_KmST>1[z/Za;}1p448`%pLuilOCf?%}5~SG!V<we/mFnkD3a*k0"QECV9_lgXt
    Ozy.@a@SLjO_2ypi>Bavz5*(;3ztNFzJ=5eM^,`}_|:x`!<0q>O*UOtC6G3mF@I,0h8N{aurb*AjcN
    User-Agent: MicroPlanet-Gravity/2.70.2061
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:231724
    [ ukryj nagłówki ]

    > miesiącach sprzęt nieodebrany przepada, ja tego nie stosuje. Mam pytanie
    > czy można to traktować jako porzucenie sprzętu i czy mogę go np
    > wyrzucić. Jakie przepisy to regulują?

    Kiedys pytalem sie o to w Inspekcji Handlowej ... nie ma ponoc przepisow
    regulujacych ten problem. Poradzili, zeby kazdy klient przy oddawaniu
    sprzetu o naprawy podpisywal jakis kwitek, na ktorym bedzie wielkimi
    literami tekst mniej wiecej w stylu "Sprzet nieodebrany w ciagu 6
    miesiecy od zakonczenia naprawy ulega przepadkowi". Tyle ze wtedy musisz
    udowodnic, ze powiadomiles klienta. Tu sie rodzi problem ... bo musisz
    go skutecznie zawiadomic - czyli pewnie wyslac list polecony. A jaki
    klient zostawi ci np. suszarke do wlosow do naprawy, jesli zaczniesz
    żądac od niego adresu zameldowania ? ;-)

    Lepiej wiec zalatwic to chyba w miare normalnie ... jesli nie
    naprawiales i jest to w miare nieduzy sprzet, to po prostu mu to wyslij
    pocztą ... albo wręcz odwieź osobiscie ? Rzuc mu to pod drzwi i tyle.
    Wez lepiej jakiego swiadka, ktory potem to potwierdzi.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1