eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić klienta do odbioru sprzętu › Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
  • Data: 2004-08-06 08:28:59
    Temat: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jak można zmusić klienta do odbioru sprzętu który zostawił do naprawy.
    Okazało się że koszt naprawy przekracza wartość sprzętu i klient jak
    usłyszał telefonicznie koszt nie pojawia się i nie dzwoni już od 4
    miesięcy. Niektórzy piszą na pokwitowaniu przyjęcia że po trzech
    miesiącach sprzęt nieodebrany przepada, ja tego nie stosuje. Mam pytanie
    czy można to traktować jako porzucenie sprzętu i czy mogę go np
    wyrzucić. Jakie przepisy to regulują?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1