  • Data: 2004-08-06 10:07:48
    Temat: Re: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Od: RBprv <r...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedys pytalem sie o to w Inspekcji Handlowej ... nie ma ponoc przepisow
    > regulujacych ten problem. Poradzili, zeby kazdy klient przy oddawaniu
    > sprzetu o naprawy podpisywal jakis kwitek, na ktorym bedzie wielkimi
    > literami tekst mniej wiecej w stylu "Sprzet nieodebrany w ciagu 6
    > miesiecy od zakonczenia naprawy ulega przepadkowi". Tyle ze wtedy musisz
    jeżeli klient podpisze coś takiego a prawo tego nie zabrania to rozumię
    że nie muszę go już powiadamiać bo znał termin odbioru

    > udowodnic, ze powiadomiles klienta. Tu sie rodzi problem ... bo musisz
    > go skutecznie zawiadomic - czyli pewnie wyslac list polecony. A jaki
    > klient zostawi ci np. suszarke do wlosow do naprawy, jesli zaczniesz
    > żądac od niego adresu zameldowania ? ;-)
    dokładnie, klient dostaje pokwitowanie kiedy, jaki sprzęt i numer seryny
    oraz data odbioru bez zbędnych danych osobowych (tylko podpis) - po
    przedstawieniu pokwitowania odbiera sprzęt

    > Lepiej wiec zalatwic to chyba w miare normalnie ... jesli nie
    > naprawiales i jest to w miare nieduzy sprzet, to po prostu mu to wyslij
    > pocztą ... albo wręcz odwieź osobiscie ? Rzuc mu to pod drzwi i tyle.
    problem w tym że to jest telewizor 28" który mi naprawdę przeszkadza