  • Data: 2004-08-06 11:05:06
    Temat: Re: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeżeli klient podpisze coś takiego a prawo tego nie zabrania to rozumię
    > że nie muszę go już powiadamiać bo znał termin odbioru

    No jesli podpisal papier na ktorym mial jasno wskazany termin odbioru
    juz w momencie oddawania spzetu do naprawy to pewnie nie musisz go
    zawiadamiac ...

    > dokładnie, klient dostaje pokwitowanie kiedy, jaki sprzęt i numer seryny
    > oraz data odbioru bez zbędnych danych osobowych (tylko podpis) - po
    > przedstawieniu pokwitowania odbiera sprzęt

    To na przyszlosc po prostu wprowadz taki formularzyk i tyle. Na nim
    wpisujesz dane sprzętu, datę odbioru i powiadomienie, ze po 6-sciu
    miesiacach sprzet ulega przepadkowi.

    > problem w tym że to jest telewizor 28" który mi naprawdę przeszkadza

    Wiec mu go po prostu zawiez i tyle ... niech ci podpisze, ze odebral, a
    jesli nie zechce to lepiej miec jakiegos swiadka. Najlepszym swiadkiem
    pewnie bylby dzielnicowy ;-))