eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić klienta do odbioru sprzętu › Re: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
  • Data: 2004-08-06 08:55:14
    Temat: Re: Jak zmusić klienta do odbioru sprzętu
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > miesiącach sprzęt nieodebrany przepada, ja tego nie stosuje. Mam pytanie
    > czy można to traktować jako porzucenie sprzętu i czy mogę go np
    > wyrzucić. Jakie przepisy to regulują?

    Kiedys pytalem sie o to w Inspekcji Handlowej ... nie ma ponoc przepisow
    regulujacych ten problem. Poradzili, zeby kazdy klient przy oddawaniu
    sprzetu o naprawy podpisywal jakis kwitek, na ktorym bedzie wielkimi
    literami tekst mniej wiecej w stylu "Sprzet nieodebrany w ciagu 6
    miesiecy od zakonczenia naprawy ulega przepadkowi". Tyle ze wtedy musisz
    udowodnic, ze powiadomiles klienta. Tu sie rodzi problem ... bo musisz
    go skutecznie zawiadomic - czyli pewnie wyslac list polecony. A jaki
    klient zostawi ci np. suszarke do wlosow do naprawy, jesli zaczniesz
    żądac od niego adresu zameldowania ? ;-)

    Lepiej wiec zalatwic to chyba w miare normalnie ... jesli nie
    naprawiales i jest to w miare nieduzy sprzet, to po prostu mu to wyslij
    pocztą ... albo wręcz odwieź osobiscie ? Rzuc mu to pod drzwi i tyle.
    Wez lepiej jakiego swiadka, ktory potem to potwierdzi.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1