  • Data: 2011-03-30 18:39:05
    Temat: Re: Jak wystawić weksel??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-30 20:33, M pisze:

    > No a tak nie mogę? Przecież także mogę skoro mam weksel. Jeśli nie
    > dopełnił warunków oświadczenia to okazuję mu weksel i wezwę do zapłaty
    > całości od razu.

    No wiesz, jeśli masz weksel płatny za okazaniem, to na następny dzień
    możesz żądać zapłaty, a nie za 4 miesiące, ale skoro umawialiście się na
    raty, to umowy powinno się dotrzymać. Chyba, że ustalicie, że brak
    wpłaty jednej raty spowoduje natychmiastową wymagalność pozostałych,
    wówczas uruchomienie od razu weksla na całą kwotę jest zasadne.

    --
    Liwiusz