  • Data: 2007-05-28 16:34:19
    Temat: Re: Jak traktowana jest kobieta w ciąży przez ZUS
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad napisał(a):

    >jakby
    > na to nie patrzeć bajzel się nie zaczął z winy ZUSu.

    E tam, w ZUSach mają taki bajzel, że gorszy to chyba mają tylko w MTU
    Grupa Hestia ;). Mi na przykład wydali zaświadczenie o nie zaleganiu,
    żeby za tydzień wzywać do składania wyjaśnień o składkach sprzed x lat
    ( które były zapłacone).

    > A tak swoją drogą
    > to zakładać rodzinę w oparciu o system opieki społecznej to karkołomny
    > pomysł i to nie tylko w Polsce.

    Ciąża trwa 9 miesięcy, sporo może się przez ten czas zdarzyć...
    Poza tym, wcale nie jestem już pewna, czy nie lepiej właśnie się żyje
    tym "z opieki", niż tym, co tyrają...
    --
    pozdrawiam
    Justyna