  • Data: 2007-05-28 20:17:50
    Temat: Re: Jak traktowana jest kobieta w ciąży przez ZUS
    Od: jakup <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kropelkaa napisał(a):
    > zona jest w 7 miesiacu ciazy. Wynika z tego ze do tej pory pracowala, nie
    wymigiwala sie
    > od obowiazku.

    Pierwszą ciążę żona praktycznie całą przepracowała. Było to 9 lat temu.
    To nasze drugie dziecko, a nie zrobiliśmy się młodsi...

    > 7 miesiac to juz calkiem zaawansowany stan

    W poprzedniej ciąży żona w 9 miesiącu jeździła na wielkiej łańcuchowej
    karuzeli. Teraz przejazd przez miasto trzęsącym autobusem bywa trudny do
    zniesienia. Tak, 7 miesiąc to zaawansowany stan ale chyba nie ma reguły.
    Lekarz nie uznał za stosowne, żeby żona pracowała i koniec.

    > zwolnienie nie bylo z obowiazkiem zostania w domu

    Dokładnie tak. O wyjściach z domu czy wyjazdach należy, z tego co
    dzisiaj wiem, informować pracodawcę, tak, żeby orientował się o miejscu
    przebywania pracowniczki.

    > W taki sposob niedlugo zadna kobieta swiadomie nie zdecyduje sie na dziecko.
    > Przynajmniej nie w tym kraju.

    Myślisz? Nie bardzo wierzę, że ZUS jest w stanie na to wpłynąć :) Nie
    dajmy się zwariować. Ale z drugiej strony osobiście wolałbym rodzić
    gdzieś indziej :)

    > Agnieszka

    P.S. nie jestem pewien - ale chyba skasowałem jakieś wcześniejsze posty
    z tego wątku. Przepraszam.
    --
    pozdrawiam -

    ' _ /