  • Data: 2007-07-17 10:16:27
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 11:17:03 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak samo, jak ja mogę sobie nie życzyć, żebyś odpisywał na moje
    > wypowiedzi.

    Zrozum wreszcie: jeśli dowiedziesz, że odpisywanie na Twoje posty godzi w
    jakieś Twe dobro osobiste i uda Ci się to powiązać przed sądem z
    konstrukcją art. 23 i 24 kc to być może sąd wyda taki wyrok. Podobnie
    jest z sytuacją kiedy ktoś jest fotografowany bez swojej woli.
    Przy czym sądzę, że ten drugi miałby znacznie łatwiejsze zadanie
    (wszystko jednak zależy od okoliczności itd.)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com