  • Data: 2007-07-17 12:37:27
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.07.2007, o godzinie 13.22.56, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Kwestia przesądów i pewnej hipokryzji - w takiej np. Amazonii dzieciaki
    > (i nie tylko) ganiają przeważnie na golasa i nikomu się to z seksem nie
    > kojarzy.

    Społeczeństwo trochę mniejsze (wiem, kłamię - to społeczeństwo jest
    znacząco mniejsze) a i miejsca na prywatność trochę mniej (wiem, kłamię -
    miejsca na prywatność o wiele mniej).
    Dziwne te przesądy, hipokryzje, projekcje i wyparcia:
    Ktoś pisał "W szpitalach na porodówce - nie dość, że obcy facet ogląda gołą
    babę i dziecko, ktoś jeszcze daje dziecku klapsa, to jeszcze często jakiś
    zboczeniec wszystko filmuje" - kretyn jakiś? Co byś mu zainsynuował?
    A... wiem - w przeciwieństwie do tego piszącego (kretyna? vide
    news:4a8tm4-0pq.ln1@ncc1701.lechistan.com) nie zauważyłbym ironii nawet
    gdyby mnie w dupę ugryzła...
    Będziesz ponownie wtórny i napiszesz coś w stylu "tak, masz rację" czy
    "oczywiście", czy może zaszalejesz i postarasz się o coś mniej wtórnego?

    > Ja tam twardo stoję na stanowisku, że jeśli ktoś sie awanturuje bo
    > wydaje mu się to "nieprzyzwoite" to tylko z powodu... "nieprzyzwoitych"
    > myśli powstających w głowie samego awanturującego się świętoszka (swoją
    > drogą "Świętoszek" doskonale charakteryzuje tego typu ludzi ;) )

    Nie ma to jak wcisnąć adwersarza w szufladkę. Potem już tylko z górki.
    Właściwie nic udowadniać nie trzeba, bo szufladka jest wystarczającym
    dowodem. Aaaa... że niby adwersarz sam się wcisnął... no tak twierdzić też
    można.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*