  • Data: 2007-07-17 15:13:45
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "JanKo" <b...@m...inv> szukaj wiadomości tego autora

    Habeck Colibretto nadaje:
    > Propozycje przejścia się po plaży i pofotografowania biegających
    > brzdąców już były więc nie będę ich powtarzał.

    Ale ja to regularnie robię. Często fotografuję na plaży (nawet mam taki
    tryb auto w aparacie - especially for deviant), zawsze ludzi i sytuacje
    bo landszafty mnie nie interesują, połowa z tych zdjęć przedstawia
    dzieci bo dzieci są najlepszymi, najswobodniejszymi modelami. Nikt nie
    miał dotąd pretensji a nawet wprost przeciwnie.

    > już pokazuje jak się patrzy na takich pstrykaczy (kwestia prawna już
    > odpadła w przedbiegach więc teraz leci dyskusja na poziomie
    > psychologii) - podejrzanie.

    No bo co tu poradzić nie znając szczegółów? Sprawę do sądu a sędzia też
    będzie miał poważną zagwozdkę.