  • Data: 2007-07-17 15:09:07
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jul 2007 13:22:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja tam twardo stoję na stanowisku, że jeśli ktoś sie awanturuje bo
    > wydaje mu się to "nieprzyzwoite" to tylko z powodu... "nieprzyzwoitych"
    > myśli powstających w głowie samego awanturującego się świętoszka (swoją
    > drogą "Świętoszek" doskonale charakteryzuje tego typu ludzi ;) )

    Tu już trochę przesadzasz. Po to natura dała nam mózg i inteligencję
    żebyśmy potrafili przewidywać i wykazywać się empatią.
    W końcu czy jak gdzieś jedziesz rowerem i zostawiając go na chwilę
    przypinasz go kłódką do płotu, to znak że masz naturę złodzieja,
    bo inaczej nie pomyślałbyś o tym że mogą go ukraść? Albo że nie
    uważasz gdzie masz portfel przeciskając się przez tłum w autobusie?

    Inną sprawą jest rozdzielenie zagrożeń urojonych od rzeczywistych.
    A z jakimi mamy do czynienia w tym przypadku to akurat obaj mamy takie
    same zdanie ;-) No ale uogólniać nie należy.

    Pozdrawiam,
    Henry