  • Data: 2007-07-17 14:50:34
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "JanKo" <b...@m...inv> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd nadaje:

    > Cóż, też mnie rozbieranie dzieci zawsze dziwiło, ale zauważ, że jest
    > taki zwyczaj - od lat - że małe dzieci latają na plaży na golasa.
    > Argument "jakby Twoja matka..." jest o tyle nietrafny, że: 1) mówimy o
    > małych dzieciach 2) na plaży.

    Robiłem tysiące zdjęć ludziom na plażach i innych miejscach publicznych
    i NIGDY nie pytałem o zgodę PRZED zrobieniem zdjęcia. Jeżeli zdjęcia są
    dobre to zostawiam swoje wizytówki, proszę o kontakt, ewentualnie o
    zgodę na wykorzystanie ale to w dalekiej perspektywie. Pieniaczom
    proponuję oddanie sprawy do sądu. Miałem w ciągu ostatnich lat trzy
    przypadki typu 'ja sobie wypraszam' ale nie dotyczyły one nagich dzieci
    ale przypadkowo sfotografowanego faceta z jakąś dziewczyną w ogródku
    piwnym, niezbyt poprawnie zaparkowanego samochodu i ekipy remontowej
    pracującej prawdopodobnie na czarno.
    Prawdziwy pedofil nie będzie publicznie robił dzieciom zdjęć na plaży...
    Ale zawsze znajdzie się jakiś nadwrażliwiec.:-)