  • Data: 2005-11-28 23:09:28
    Temat: Re: Jak spisac umowe o zadluzeniu - osoba prywatna.
    Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech Ci podpisze weksel. To moim zdaniem jest najwygodniejsze.
    > Oczywiście w sumie wystarczy, ze podpisze oświadczenie, że jest Ci
    > dłużna, ale weksel "lepiej wygląda". No i weksel możesz komuś na
    > przykład sprzedać :-) Jeśli byś musiał iść do sądu, to też łatwiej.

    A czy tekst o tej tresci:

    "
    UMOWA

    Oswiadczam, że Ja niżej podpisany JAN KOWALSKI, zamieszkały w ......, przy
    ul. ............ , jestem winien kwote 1000 zł za 2 telefony NOKIA 6230i,
    które kupiłem, ale nie zapłaciłem gotówką, lecz kartą kredytową, gdzie po
    dokonaniu transakcji wpłata została wycofana. Z tego powodu MARCIN STRATNY,
    zamieszkały w Knurowie przy ul. ..................... poniósł szkodę w
    wysokości 1800 zł (z czego 800 zł już zwróciłem).

    Kwotę tą zobowiązuje się spłacić w terminie do

    W przypadku nie spłacenia całej kwoty do wyznaczonego terminu, będę spłacał
    odsetki w wysokości 50 zł za każdy tydzień zwłoki.

    (podpis czytelny).............

    (data, miejsce).............

    "

    Czy lepiej weksel? jesli weksel to czy taki weksel jest podstawa do sadzenia
    sie? albo np. moge go oddac jakiejs firmie windykacyjnej? (tylko ze to jest
    mala kwota 1000 zl - niewiem czy sie oplaca )

    pozdrawiam. Dzieki.