eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › [OT] Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
  • Data: 2009-08-30 17:57:57
    Temat: [OT] Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h7e3lh$qbu$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > nogi i ręce zdecydowanie silniejsze od psich, a zęby też ma:O)

    He he he, swoimi zębami to możesz go najwyzej po skórze połaskotać ;-)

    > uwierz mi na słowo że żaden pies nie przeżyje dueżenia ręką w kark!:O)

    Tak samo jak człowiek. Tylko trzeba wiedzieć jak i gdzie uderzyć.

    > jedyna bronią psa jest szybkość a nie zęby, bo ty też je masz:O)

    Znowu ten sam głupi argument... Ty swoimi zębami to możesz co najwyżej
    przegryźć kość kurczaka ;-)

    > ale wcale nie musisz go dusić, wystarczy ze go przygnieciesz własnym
    > ciężarem i padnie, a bez problemy go złapiesz za nogę/ogonek i możesz nim
    > wywijać jak lassem:O)

    Tak, tak jasne... Już widzę jak się rzucasz na rozwścieczonego silnego psa,
    on daje się potulnie powalić, czeka aż wstaniesz, złapiesz go za nogi i
    zaczniesz nim wywijać ;-)
    Ten patent na 100% sprawdzi się z rozwścieczonym pudlem, owczarka
    kaukaskiego co najwyżej rozsmieszysz swoim zachowaniem (waga dochodząca do
    75kg).

    > winni są zawsze właściciele!:O)

    Nie zawsze, ale niestety w przeważającej ilości przypadków. Dlaczego znaczna
    większość psów, które rzucają się na ludzi i inne psy, nigdy nie była w
    żaden sposób tresowana? Przecież to wina ich właścicieli.

    > ale każda broń jest tylko nażędziem w ręku człowieka i żadne pozwolenia
    > nic tu nie dadzą, bo byś musiał wydawać pozwolenia na trzonki od łopaty:O)

    Dlatego nie uważam, że słuszne byłoby wydawanie pozwoleń na trzymanie
    jamnika/chiwawe/pudla (w Twoim przykładzie trzonek od łopaty). Należy
    wprowadzić pozwolenia na posiadanie psów silnych, niebezpiecznych (czyli
    pistoletów lub materiałów wybuchowych).

    Pozdrawiam
    Czabu