eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: [OT] Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
  • Data: 2009-08-30 20:32:35
    Temat: Re: [OT] Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Czabu" napisał:
    > He he he, swoimi zębami to możesz go najwyzej po skórze połaskotać ;-)

    mi to by pewnie plomby powypadały, ale człowiek ma i tak większą siłę
    szczękościsku niż pies:O)

    > Tak, tak jasne... Już widzę jak się rzucasz na rozwścieczonego silnego
    > psa, on daje się potulnie powalić, czeka aż wstaniesz, złapiesz go za nogi
    > i zaczniesz nim wywijać ;-)

    ja się na psa rzucać nie będę, bo pies jest szybszy ode mnie ja go nie
    dogonię, wiec wystawię mu rękę, on ugryzie (niekture rasy to mają nawet
    blikazę szczękościsku) i w tym momencie pies jest mój, przyciągam go, łapię
    za nogę i o ścianę, masywnego psa trzeba by było w łeb walnąć, ale pitbul to
    taki przerośnięty kot, dla dorosłego człowieka niegroźny, tylko dziecku
    potrafi krzywdę zrobić:O(

    > Dlatego nie uważam, że słuszne byłoby wydawanie pozwoleń na trzymanie
    > jamnika/chiwawe/pudla (w Twoim przykładzie trzonek od łopaty). Należy
    > wprowadzić pozwolenia na posiadanie psów silnych, niebezpiecznych (czyli
    > pistoletów lub materiałów wybuchowych).

    jak by potraktować psa jako broń na pozwolenie to tylko bandyci by mieli
    psy, bo u nas uczciwy obywatel nie ma prawa posiadania broni zeby nie miał
    możliwości sie bronić!