eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca › Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
  • Data: 2009-08-30 18:17:09
    Temat: Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem sklonny wystapic jako swiadek w sadzie, byleby ukrocic tak
    > niebezpieczne zachowania.
    > Czy z powyzsza sytuacja mozna zwrocic sie do jakiegos zwiazku
    > kynologicznego (lub cos w tym rodzaju)?

    nie wiem jak pomoc ale potrzeba nam Palikota. Rasy stworzone przez najwiekszego
    gnoja na tej ziemi, a wiec czlowieka, po to aby mial korzysci z ich agresji,
    musza zostac wyeliminowane. W Niemczech sa podobno restrykcyjne przepisy - na
    TOK FM byla audycja niedalej jak tydzien temu.

    Dla odwagi ostatnie pogryzienie medialne mialo miejsce w Krakowie. Kilkuletnia
    dziewczynka, corka turystow z Wloch zostala dotkliwie pogryziona przez parke
    amstafkow. W restauracji, tejze wlascicielka trzymala te kurwy psie na
    zapleczu. No i uciekly i ...
    Pewnie godzine wczesniej by ci w twarz przysiegala ze one muchy nie skrzywdza.
    A jednak stalo sie. Blizn sie nie da ukryc w 100% :(

    Narkotyki, jakies prymitywne tatuaze na konczynach moze tez ta pani posiada?
    Chlopaka typu po co sie uczyc jak mozna chodzic na pakernie i miec tuningowane
    BMW?
    Ludzie prymitywni podniecaja sie wlasnie tym ze maja takie scierwo a inni
    ludzie czuja sie zastraszeni. Niestety organy scigania nie sa wydolne na tyle
    by z takimi przypadkami, zanim cos sie stanie, dac sobie rade :(

    Zobacz jakie fajne mamy prawo. Niby wszystko jest "zaparagrafowane"

    2.Utrzymujący zwierzęta domowe są zobowiązani do zachowania środków
    ostrożności zapewniających ochronę zdrowia i życia ludzi i innych zwierząt
    oraz w szczególności do dołożenia starań, by zwierzęta te były jak najmniej
    uciążliwe dla otoczenia i nie zakłócały spokoju domowego i nie
    zanieczyszczały miejsc przeznaczonych do wspólnego użytku.

    Wrocław, ulica Reja przy szkole - gówno, za gównem, gówno na gównie. Mowimy o
    chodniku bo trawniki sa gdzies ale w stanie agoni, zasrane i zadeptane.
    Pierdoleni psiarze wyprowadzaja swoje pokraki na chodnik. Nie wina psa ale
    czlowieka, prymitywa i prostaka. Zreszta po stanie kamienic i ich dewastacji
    widac ze wiele mieszkan jest w rekach prymitywow ale psa miec musi. Choc tu
    warunkow ku temu nie ma zbyt dobrych jesli w ogole mozna mowic o warunkach do
    hodowli jakis 50kg bydlakow.

    Ja mieszkam w dzielnicy willowej, jedna szmata z druga czasami wyprowadzi ci
    psa pod twoj plot, bo na swoim ogrodzie albo przed swoja posesja tego nie
    bedzie robic przeciez. A uciazliwe szczekanie kundli kilka domow dalej? Jak sie
    przed tym bronic? Jakby tak ujadajace zwierzeta byly blizej mnie to naprawde
    wytrzymanie w lecie (okna) jest trudne. Ja chce zyc w zgodzie ale co z takim
    zrobic? Pewnie twierdzi ze pies ma pysk wiec musi szczekac :/

    § 29

    2.Zwierzęta agresywne lub mogące wzbudzać zagrożenie dla otoczenia winny być
    prowadzone pojedynczo, wyłącznie przez osoby dorosłe. Zwierzęta te muszą być
    prowadzone w sposób zapewniający sprawowanie nad nimi kontroli.

    No raz na jakims osiedlu widzialem nastolatke ktora to chyba jakis bull
    wyprowadzal, nie ona go. Rodzice prymitywni, dziecko pewnie sie do wychodzenia
    samo nie pali. A rady psu nie daje...