  • Data: 2007-07-24 05:50:10
    Temat: Re: Jak sie pozbyc lokatorow?
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jul 2007 23:07:28 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > To jak udowodnisz, że uzgodniliście jakąś cenę, hmm?

    No dobra - to jak oni udowodnia ze byla jakas umowa ustna? Czy zamiast
    odcinania gazu pradu itp (ktore jest jak wiadomo niedozwolone)
    nie mge sie wprowadzic do jednego z pokoi i np
    hodowac tam 16 kotow? Przeciez zawsze moge pozniej twierdzic ze
    umawialem sie na wynajecie tylko jednego malego pokoiku? Czy takie
    uprzykszanie zycia lokatorom jest "dozwolone"?